Maryam, Me & Myself

يادداشت‌هاي مريم خانوم



About Me



مريم خانوم!
شيفته‌ي صدای محمد اصفهانی، کتاب‌هاي پائولو کوئيلو، ترانه‌هاي اندي و کليه‌ي زبان‌هاي از چپ به راست و برعکس! پروفایل کامل مریمی..



تاريخ تولد بلاگ‌م: ۲۸ دي ۸۲

Maryami_Myself{@}yahoo.com


Previous Posts





Friends





Ping
تبادل لینک
اونایی که بهم لینک دادن
Maryam, Me & Myself*

118
GSM
ويکي‌پديا
No Spam
پائولو کوئیلو
آرش حجازی
محمد اصفهانی
انتشارات کاروان
ميدي‌هاي ايراني
Google Scholar
Song Meanings
وبلاگ پائولو کوئیلو
کتاب‌هاي رايگان فارسي
Open Learning Center
ليست وبلاگ‌هاي به روز شده
لينک دادن، به معناي تائيد مطالب از جانب من نيست.

Google PageRank Checker Tool



Archive


بهمن۸۲
اسفند۸۲
فروردين۸۳
ادامه فروردين۸۳
ارديبهشت۸۳
خرداد۸۳
تير۸۳
مرداد۸۳


Subscribe



ايميل‌تون رو وارد کنين تا مطالب جديد براتون فرستاده بشه.





Tuesday, August 24, 2004
زلزله

يه روز،يه ترکه کلاس رقص افتتاح مي کنه.بعد از يه ماه ورشکست ميشه!اگه گفتي چرا؟چون به همه شاباش مي داده.دو نقطه۱۰۰تا پرانتز...(اينم تازه ابداع کردم خودم!)
*سر ظهر نرو سینما....
*با تشکرات فراوان از دوست جون-مي دونم گفتم قبلا!حالا بازم ميگم.خوشحالم خب!-...
و Dowran و Edna به خاطر همه خوبي هاشون...
*نمي دونم چرا يهو ياد زلزله تهران افتادم و طبق معمول،گيج بازي هاي خودم.اينو بببين:
سالها پيش زلزله ای رخ داد.همه ترسيده بودند.همه چيز بهم ريخت.برخی از مردم از خانه هايشان بيرون دويدند.عده زيادی از ترس می لرزيدند.برخی از هوش رفتند.عده ای اموالشان را چسبيدند اما در اين ميان يک نفر،آسوده خاطر و آرام بود.به او گفتند:شما از زلزله نمی ترسيد؟جواب داد: نه ،خوشحالم از اينکه مي بينم خدايی داريم که ميتواند دنيا را بلرزاند....!
فکر کردي چقدر خوبه آدم بتونه به همه چيز،اينطوري نگاه کنه؟...

[Link] [0 comments]






0 Comments: