Maryam, Me & Myself

يادداشت‌هاي مريم خانوم



About Me



مريم خانوم!
شيفته‌ي صدای محمد اصفهانی، کتاب‌هاي پائولو کوئيلو، ترانه‌هاي اندي و کليه‌ي زبان‌هاي از چپ به راست و برعکس! پروفایل کامل مریمی..



تاريخ تولد بلاگ‌م: ۲۸ دي ۸۲

Maryami_Myself{@}yahoo.com


Previous Posts





Friends





Ping
تبادل لینک
اونایی که بهم لینک دادن
Maryam, Me & Myself*

118
GSM
ويکي‌پديا
No Spam
پائولو کوئیلو
آرش حجازی
محمد اصفهانی
انتشارات کاروان
ميدي‌هاي ايراني
Google Scholar
Song Meanings
وبلاگ پائولو کوئیلو
کتاب‌هاي رايگان فارسي
Open Learning Center
ليست وبلاگ‌هاي به روز شده
لينک دادن، به معناي تائيد مطالب از جانب من نيست.

Google PageRank Checker Tool



Archive


بهمن۸۲
اسفند۸۲
فروردين۸۳
ادامه فروردين۸۳
ارديبهشت۸۳
خرداد۸۳
تير۸۳
مرداد۸۳


Subscribe



ايميل‌تون رو وارد کنين تا مطالب جديد براتون فرستاده بشه.





Sunday, September 12, 2004
آخه کی
*هر وقت میرم این دانشکده خراب شده تا دو روز قاطیم!نمی دونم چرا!اصلاً نمی دونم.حالا خوبه انتخاب خودم بود وگرنه هفت جد کسی رو که این بلا رو سرم آورد لعنت می کردم.(چه غلطا!)دو نقطه دی!امیدوارم خواهر عزیزم مث من نباشه و بتونه از همه دقایق دانشکده لذت ببره(نه اینکه من اونجا اصلاً بهم خوش نگذره ها!نه ولی دوست دارم زودی بیام خونه)یادم رفت بگم.خواهرم هم دانشکده ای من شد!و از این بابت هم من متاسفم هم اون!چون باید علاوه بر خونه،توی دانشگاه هم ریخت همدیگه رو ببینیم!آخه کی انقدر بد شانسه که با خواهرش یه دانشگاه و یه دانشکده قبول شه؟هان؟دو نقطه پی!امروز رفته بودم ببینم برنامه این ترم چه جوریه و اینا که پس فردا که انتخاب واحده،یه نمه کمتر حرص بخورم.بازم مثل همیشه برنامه قرقاطیه و تداخل داره و اینا.یه کشفی که کردم،این بود که اصلاً و ابداً و به هیچ وجه،دلم برای دانشکده تنگ نشده بود و نفهمیدم تابستون نازنینم چی شد اصلاً!(آه و حسرت و افسوس و اینا)خدا کنه بتونم متون بگیرم که چهارشنبه م خالی شه.برام دعا می کنی؟این انتخاب واحد دانشکده ما واقعاً هم دعاکردن میخواد!داشتم می گفتم:به خواهر خوبم تبریک میگم و براش آرزوی موفقیت می کنم(بابا کلاس)ایشالا که گیر استادای پیله و گیره نیفته هیچ وقت!با یه دنیا آرزوی خوب...


*امروز با سارا سوار تاکسی شدیم که بریم مترو که بیایم خونه.ما عقب نشسته بودیم.یه کم جلوتر یه پسره(میگم پسر،چون لباس پسرونه تنش بود) سوار شد.مسیر رو که گفت ما چشمامون گرد شد چون صداش کاملاً دخترونه بود!ابروهاشم نازک کرده بود حسابی.کلاه هم سرش بود.اول فکر کردیم دختره ولی نمیخواد مانتو بپوشه و اینا،خودشو اون ریختی کرده ولی اشتباه می کردیم.طرف کلی هم ریش داشت و اینا.البته زده بود مثلاً ولی معلوم بود قشنگ.موهاشم در واقع کلاه گیس بود.مث مدل مصری تقریباً.تمام مدت داشت با موهاش بازی می کرد.حرکاتش کاملا دخترونه بود.وقتی داشتیم پیاده می شدیم،برگشت عقب.با دقت نگامون کرد.نگاهش یه طوری بود.من سعی کردم تابلو نگاش نکنم.اون جلو نشسته بود و من راحت می تونستم ببینمش.لازم نبود تابلوکاری دربیارم.خلاصه احتمالاً طرف از همونایی بوده که کلی درباره شون این چند وقت مطلب می نویسن.اسمش یادم نیست ولی بنده های خدا خیلی مشکل دارن چون مثلاً ظاهرشون پسرونه س ولی احساس می کنن دخترن(مث همین آدم) یا برعکس.چقدر بده این طوری.خدا رو شکر...


*یکی از دوستان،آفلاين هاي خوشگلي برام ميذاره.ضمن عرض تشکر،چند تاشو ميذارم بخوني:

GOD GAVE YOU:
2 legs 2 walk, 2 hands 2 hold, 2 ears 2 hear, 2 eyes 2 see ... why he gave U only 1 heart?... Because he gave the other one 2 someone else 4 U 2 find & 2 keep it ... 4ever...


zendegi male to, marg male man, rahati male to, gereftari male man, shadi male to, gham male man, hame chiz male to vali TO MALE MAN..


Little bird in the sky drop a shit in my eye , I didn't scream I didn't cry. I just thanked God that cows dont fly !!!


راستی انقدر کم طاقت نباشین.سی ثانیه صبر کنین.می شنوین دیگه...خوبه حالا یه نه؟:D

ميدي ايراني

آيکن هاي مخفي ياهو مسنجر

[Link] [0 comments]






0 Comments: