Maryam, Me & Myself

يادداشت‌هاي مريم خانوم



About Me



مريم خانوم!
شيفته‌ي صدای محمد اصفهانی، کتاب‌هاي پائولو کوئيلو، ترانه‌هاي اندي و کليه‌ي زبان‌هاي از چپ به راست و برعکس! پروفایل کامل مریمی..



تاريخ تولد بلاگ‌م: ۲۸ دي ۸۲

Maryami_Myself{@}yahoo.com


Previous Posts





Friends





Ping
تبادل لینک
اونایی که بهم لینک دادن
Maryam, Me & Myself*

118
GSM
ويکي‌پديا
No Spam
پائولو کوئیلو
آرش حجازی
محمد اصفهانی
انتشارات کاروان
ميدي‌هاي ايراني
Google Scholar
Song Meanings
وبلاگ پائولو کوئیلو
کتاب‌هاي رايگان فارسي
Open Learning Center
ليست وبلاگ‌هاي به روز شده
لينک دادن، به معناي تائيد مطالب از جانب من نيست.

Google PageRank Checker Tool



Archive


بهمن۸۲
اسفند۸۲
فروردين۸۳
ادامه فروردين۸۳
ارديبهشت۸۳
خرداد۸۳
تير۸۳
مرداد۸۳


Subscribe



ايميل‌تون رو وارد کنين تا مطالب جديد براتون فرستاده بشه.





Sunday, August 29, 2004
رفتار من عادیست

از ديروز عصر تا همين الان،به هيچ وجه،حس حرف زدن نيست.فکر کنم ۳يا۴تا جمله بيشتر نگفتم.سرم درد مي کنه.چشمام هم حسابي پف کرده بس که ديشب گريه کردم.يکي دو ساعت شد فکر کنم!نپرس چرا،چون اصلا نمي دونم چه دردم بود دقيقا،فقط مي دونم تموم اين ۲۰ سال رو حسابي گريه کردم،يه دل سير،راحت شدم.آخييييش!نميگم برات،چرا ناراحتت کنم؟بي خيال...حالا که تموم شده،خوبم الان...
*رفتار من عادي است
رفتار من عادي استاما نمي دانم چرااين روزها از دوستان و آشنايانهر كس مرا مي بينداز دور مي گويد:اين روزها انگارحال و هواي ديگري داري!امامن مثل هر روزم.با آن نشاني هاي سادهو با همان امضا ،همان نامو با همان رفتار معموليمثل هميشه ساكت و آرام...اين روزها تنهاحس مي كنم گاهي كمي گنگم.گاهي كمي گيجم.حس مي كنم از روزهاي پيش قدري بيشتراين روزها را دوست دارم.گاهياز تو چه پنهانبا سنگ ها آواز مي خوانمو قدر بعضي لحظه ها را خوب مي دانم.اين روزها گاهياز روز و ماه و سال، از تقويماز روزنامه بي خبر هستم.حس مي كنم گاهي كمي كمترگاهي شديداً بيشتر هستم.حتي اگر مي شد بگويماين روزها گاهي خدا را هميك جور ديگر مي پرستم.گاهي براي يادبود لحظه اي كوچكيك روز كامل جشن مي گيرم.گاهيصد بار در يك روز مي ميرمحتييك شاخه از محبوبه هاي شبيك غنچه مريم هم براي مردنم كافي است.گاهي نگاهم در تمام روزبا عابران ناشناس شهراحساس گنگ آشنايي مي كند.گاهي دل بي دست و پا و سر به زيرم راآهنگ يك موسيقي غمگينهوايي مي كند...اماغير از همين حس ها كه گفتمو غير از اين رفتار معموليو غير از اين حال و هواي ساده و عاديحال و هواي ديگريدر دل ندارمرفتار من عادي است...قيصر امين پورمرسي از ققنوس

[Link] [0 comments]






0 Comments: