Maryam, Me & Myself

يادداشت‌هاي مريم خانوم



About Me



مريم خانوم!
شيفته‌ي صدای محمد اصفهانی، کتاب‌هاي پائولو کوئيلو، ترانه‌هاي اندي و کليه‌ي زبان‌هاي از چپ به راست و برعکس! پروفایل کامل مریمی..



تاريخ تولد بلاگ‌م: ۲۸ دي ۸۲

Maryami_Myself{@}yahoo.com


Previous Posts





Friends





Ping
تبادل لینک
اونایی که بهم لینک دادن
Maryam, Me & Myself*

118
GSM
ويکي‌پديا
No Spam
پائولو کوئیلو
آرش حجازی
محمد اصفهانی
انتشارات کاروان
ميدي‌هاي ايراني
Google Scholar
Song Meanings
وبلاگ پائولو کوئیلو
کتاب‌هاي رايگان فارسي
Open Learning Center
ليست وبلاگ‌هاي به روز شده
لينک دادن، به معناي تائيد مطالب از جانب من نيست.

Google PageRank Checker Tool



Archive


بهمن۸۲
اسفند۸۲
فروردين۸۳
ادامه فروردين۸۳
ارديبهشت۸۳
خرداد۸۳
تير۸۳
مرداد۸۳


Subscribe



ايميل‌تون رو وارد کنين تا مطالب جديد براتون فرستاده بشه.





Tuesday, September 07, 2004
الله الله یا مریم!
1. من جواب ندادم چون سفر بودم و امشب تازه رسیدم و الان هم خسته هستم. ولی برای اینکه بد قولی نکرده و کلی هم منت سرت گذاشته باشم کاری رو که ازم خواسته بودی انجام دادم. فقط امکان فراسی نوشتن رو این سرویس نداره و خواننده وبلاگ خودش باید این امکان رو داشته باشه. ضمنا اگه کسی به فارسی کامنت داد برای دیدن باید اربیک ویندوز روانتخاب بکنی تو صفحه کامنت تا درست نمایش داده بشه

2. الله الله یا مریم...جان هرکی دوست داری دیگه دستش نزن. میخوای چیزی رو یاد بگیری بیا سوال کن یا ایمیل بده. ملت اگه بخوان چیزی تو یاهو آباد عوض کنن که نمیرن در کمال سرور و مسرت رو صفحه اول آزمایشش کنن. شما نیز به هکذا عزیز من. از قالب مبارک و ما یتعلق به یک کپی بگیر هر بلایی خواستی سر اون ( و من در آینده نزدیک) بیار

3. و اما شما ملت همیشه در صحنه...پیام من به شماست. تمامی کامنت ها و افاضات و خود شیرینی ها و بذله گویی های شما در کامنت دونی قبلی از بین نرفته و هنوز در سر جای خودش حی و حاضر...اینکه دقیقا در کجاست رو نمیدونم. مگه قراره همه کار رو من انجام بدم ؟ شایان ذکر که چیز چندان مهمی هم نگفته بودید که حالا ناراحت از دست رفتنش باشید.

4. بچه دیگه سفارش نکنم ها...هر چقدر دست توش ببری هم سخت تر میشه و هم دیرتر باز میشه. حوصله خواننده هم سر میره و گیج میشه. منم فردا پس فردا افتادم ترکیدم. فکر میکنی ملت خیرخواه همینطوری نشستن و عاشق چشمان و وجنات شما که براتون امر خیر انجام بدن ؟!! ممکنه هم باشن. ولی عزیز جان حوصله آدمیزاد که علف خرس نیست!. وبلاگ نیز به هکذا

5. با این همه منت دیگه فکر نکنم لازم باشه چیزی بگم! گرچه در مورد امر خیر از نظری! اگه فکرش رو بکنی خیلی بعید به نظر میرسه و البته جای خوشوقتی و از آرزوهای ماست که یکسری امرو خیر در این حوالی انجام بگیره بلکه خلق یک نفسی بکشن

6. خوش باشی و موید و موفق و مقرر (یعنی در حال قر دادن....توضیح مترجم)

شخص نگارنده
من

[Link] [0 comments]






0 Comments: