Maryam, Me & Myself

يادداشت‌هاي مريم خانوم



About Me



مريم خانوم!
شيفته‌ي صدای محمد اصفهانی، کتاب‌هاي پائولو کوئيلو، ترانه‌هاي اندي و کليه‌ي زبان‌هاي از چپ به راست و برعکس! پروفایل کامل مریمی..



تاريخ تولد بلاگ‌م: ۲۸ دي ۸۲

Maryami_Myself{@}yahoo.com


Previous Posts





Friends





Ping
تبادل لینک
اونایی که بهم لینک دادن
Maryam, Me & Myself*

118
GSM
ويکي‌پديا
No Spam
پائولو کوئیلو
آرش حجازی
محمد اصفهانی
انتشارات کاروان
ميدي‌هاي ايراني
Google Scholar
Song Meanings
وبلاگ پائولو کوئیلو
کتاب‌هاي رايگان فارسي
Open Learning Center
ليست وبلاگ‌هاي به روز شده
لينک دادن، به معناي تائيد مطالب از جانب من نيست.

Google PageRank Checker Tool



Archive


بهمن۸۲
اسفند۸۲
فروردين۸۳
ادامه فروردين۸۳
ارديبهشت۸۳
خرداد۸۳
تير۸۳
مرداد۸۳


Subscribe



ايميل‌تون رو وارد کنين تا مطالب جديد براتون فرستاده بشه.





Thursday, September 23, 2004
حکایت سیب سرخ و دست...

*نمی دانم چرا خداوند نمی گذارد من لحظه ای با خودم تنها باشم.بابا بی خیال!هروقت همه میرن مهمونی تو باید برای من مهمون بفرستی آخه؟انصاف هم خوب چیزیه!

*همینم مونده بود که با این همه کمالات!چلاق هم بشم.الان یه مچ بند به دست راستم بستم اییییین هوا!قراره دستمو زیادم تکون ندم خیر سرم!امروزم تشریف برده بودم از دستم عکس بگیرم ببینن چه مرگشه که انقدر برام قر میاد.ظاهرا منو گیر آورده.

*از عنفوان جوانی به دلیل مسئولیت پذیری مضاعف! همیشه وظیفه جلد کردن دفتر و کتابهای خواهرم و درست کردن کاردستی هاش به عهده من بود.هی مامان و بابام می گفتن بذار خودش انجام بده یاد بگیره.ولی من که اعصاب ندارم ببینم کسی داره با فس فس کار انجام میده.واسه همین خودم اقدام می کردم.امروزم کلی دفتر و کتاب جلد کردم.منتها این دفعه واسه داداش کوچیکه بود.فکر کنم به علت مشابه من آشپزی بلد نیستم(من فس فس می کنم.مامانم حوصله ش سر میره)

*کانتر مدرن گذاشتم.خوبه؟

*آمارتون رو هم می گیرم که ببینم از کجا تشریف آوردین!

*لینکدونی هم هر روز بهتر از دیروز...دینگ دینگ...فارسی هم می نویسم تازه.

*کامنتدونی هم استاد شد.فارسی بتایپین هرچقدر دلتون میخواد.

*کللللی بلاگ سیو کردم.برم بخونم تا مهمونم نرسیده.غریبه نیست البته ولی بهش نگفتم بلاگ دارم.حالا شاید بگم بلاگ می خونم.با هم بخونیم لااقل حوصله مون سرنره.دست که ندارم نمی تونم بزن برقص راه بندازم.لااقل مطالعه کنم!

*خواهر گرامی رفته اردوی معارفه دانشکده.تلفن زد کلی هم پز داد.دنیا رو ببین چه فیسه!

*اگه تازه اومدی اینجا کامنت بذار منم بیام بلاگتو ببینم.مرسی...

*قرار3مهر کنسل شده!


[Link] [0 comments]






0 Comments: