Maryam, Me & Myself

يادداشت‌هاي مريم خانوم



About Me



مريم خانوم!
شيفته‌ي صدای محمد اصفهانی، کتاب‌هاي پائولو کوئيلو، ترانه‌هاي اندي و کليه‌ي زبان‌هاي از چپ به راست و برعکس! پروفایل کامل مریمی..



تاريخ تولد بلاگ‌م: ۲۸ دي ۸۲

Maryami_Myself{@}yahoo.com


Previous Posts





Friends





Ping
تبادل لینک
اونایی که بهم لینک دادن
Maryam, Me & Myself*

118
GSM
ويکي‌پديا
No Spam
پائولو کوئیلو
آرش حجازی
محمد اصفهانی
انتشارات کاروان
ميدي‌هاي ايراني
Google Scholar
Song Meanings
وبلاگ پائولو کوئیلو
کتاب‌هاي رايگان فارسي
Open Learning Center
ليست وبلاگ‌هاي به روز شده
لينک دادن، به معناي تائيد مطالب از جانب من نيست.

Google PageRank Checker Tool



Archive


بهمن۸۲
اسفند۸۲
فروردين۸۳
ادامه فروردين۸۳
ارديبهشت۸۳
خرداد۸۳
تير۸۳
مرداد۸۳


Subscribe



ايميل‌تون رو وارد کنين تا مطالب جديد براتون فرستاده بشه.





Saturday, September 25, 2004
مریم بچه ننه

*همینجا و از پشت همین تریبون اعلام می کنم که قبول دارم که شدیدا بچه ننه تشریف دارم هرچند که مامان من عمرنات سدیم! از اون مامانایی نبوده (و نخواهد بود) که صبح تا شب! قربون دست و پای بلورین بچه ش بره.خودمم موندم که چطوری من اینطوری شدم ولی چاره نداره که.امروز صبح تشریف بردم دانشکده به سلامتی!ساعت 12 نشده هم خونه بودم.انقدر دلم تنگیده بود.انگار که بعد از چند سال اومدم خونه.فقط سوغاتی کم داشتم.در کمدم رو که باز کردم انگار دلم باز شد چارطاق.آیییییییییییییی کیف کردم.خدا بخیر بگذرونه!همه جای خونه رو نگاه کردم قشنگ.بعدشم گرفتم یه فصل حسابی خوابیدم تا شدم مث همیشه.میگم میشه من نرم دانشگاه؟حالا ما مدرک نخوایم کیو باید ببینیم؟نه...میخوام ولی نمیشه الان بدن؟وقتی مامانم رو می بینم که توی خونه راه میره حااااااااااال می کنم.همه رو خیلی دوست دارم ولی مامانم که خونه نیست اصلا خونه تاریکه.یه طوریه.اون روزی که بخوام جدا از مامانم اینا زندگی کنم نمیگم می میرم ولی میشینم حسابی گریه می کنم.الان مامانم خونه نیست.بذار بیاد بهم بگه چقدر پای این کامپیوتر می شینی!(مرض دارم)

*امروز رفتم واکسنی رو که در دوران شیرین دبیرستان باید می زدم! زدم.اونم به دست چپم!خواهرم می گفت چقدر تو گیجی.اونی به دست چپش واکسن می زنه که از دست راستش بیشتر استفاده کنه نه تو!حالا قراره فردا با ویلچر منو ببرن دانشکده.دو نقطه دی!

مریم بچه ننه

[Link] [0 comments]






0 Comments: