Maryam, Me & Myself

يادداشت‌هاي مريم خانوم



About Me



مريم خانوم!
شيفته‌ي صدای محمد اصفهانی، کتاب‌هاي پائولو کوئيلو، ترانه‌هاي اندي و کليه‌ي زبان‌هاي از چپ به راست و برعکس! پروفایل کامل مریمی..



تاريخ تولد بلاگ‌م: ۲۸ دي ۸۲

Maryami_Myself{@}yahoo.com


Previous Posts





Friends





Ping
تبادل لینک
اونایی که بهم لینک دادن
Maryam, Me & Myself*

118
GSM
ويکي‌پديا
No Spam
پائولو کوئیلو
آرش حجازی
محمد اصفهانی
انتشارات کاروان
ميدي‌هاي ايراني
Google Scholar
Song Meanings
وبلاگ پائولو کوئیلو
کتاب‌هاي رايگان فارسي
Open Learning Center
ليست وبلاگ‌هاي به روز شده
لينک دادن، به معناي تائيد مطالب از جانب من نيست.

Google PageRank Checker Tool



Archive


بهمن۸۲
اسفند۸۲
فروردين۸۳
ادامه فروردين۸۳
ارديبهشت۸۳
خرداد۸۳
تير۸۳
مرداد۸۳


Subscribe



ايميل‌تون رو وارد کنين تا مطالب جديد براتون فرستاده بشه.





Sunday, September 26, 2004
جیم

*چه اصراري بر داشتن سايت داريد؟

*Gold Quest؛ نابرده رنج گنج ميسر نمي‌شود...بابا مردم هم خلاصن ها!اينکه ديگه تابلو بود چيه جريانش.يادتونه چند وقت پيش، همه رفته بودن تو خط خريدن الماس؟اينم مث اون.

*صورت حضرت عيسي رو ببينين.

*براي ميزبان خود ديده‌بان بگذاريد!

*نقشه تهران با امكان زوم روي مناطق مختلف

*مرسي از پژواک به خاطر لينکهاي بالا(خودش هم کپي رايت لينکها رو رعايت کرده)

*نيكبختي انسان در آن نيست كه چون درخت تناور ببالد.
يا كه سيصد سال آزگار، بلوط وار بر جاي ماند.
تا سر انجام كنده اي شود نگونسار،خشك وبرهنه وبي بار.
زنبق يك روزه را در بهاران
زيبايي دوچندان است.
هر چند كه همان شب فرو افتد وبپژمرد.
از آن كه او گل وگياه روشنايي است.
زيبايي را فقط در برهه هاي كوتاه مي توان ديد.
ودر برهه هاي كوتاه به كمال مي توان رسيد

از وبلاگ مهربانوی خوشگلم...

*تو کی میخوای معنی "حریم خصوصی" رو بفهمی؟آدم های فضول فکر می کنن همه چیز بهشون ربط داره.فهمیدی؟از این فضولیت بدم میاد.همیشه همین بودی.یاد بگیر یه چیزایی بهت ربط نداره.اینو توی کله ت فرو کن.سعی کن بفهمی.می دونم نمی تونی.سخته برات.بس که همیشه توی کار همه دخالت کردی برات عادت شده ولی من یکی روی تو رو کم می کنم.یعنی هرکی بود تا حالا روش کم شده بود.تو دیگه آخرشی فضول خانوم...اگه هیچی بهت نمیگم معنیش این نیست که نمی تونم.نمی خوام ولی شاید همیشه اینطوری نمونه ها.حواستو جمع کن.دارم میگم بهت.خود دانی.

*سال اول فکر کنم دو بار فقط از کلاس های دانشکده جیم شدم.یه بارش که کار داشتم.یه بارشم مریض بودم.حساسیتم ادا درمیاورد برام.سال دوم خیلی بیشتر جیم می شدم.از درس های عمومی البته.تخصصی ها رو زیاد نه.یه روزم به جای کلاس! با مریم رفتم سایت!!!امسال (یعنی امروز) بعد از کلاس ساعت 8 (که البته استاده نیومد و یکی رو فرستادن سر ما رو گرم کنه و منم اصلا گوش ندادم چی می گفت) بیکار بودم تا ساعت یک و نیم که کلاس بعدی شروع شه.منم فرض رو بر این گذاشتم که کلاس تشکیل نمیشه و اومدم خونه.ناهار خوردم مث بچه آدم (آخه غذای دانشکده رو نمی خورم) بعدشم خوابیدم حسابی.الانم تازه از حمام اومدم بیرون.خوب کردم بابا.مسخره کردن با این کلاساشون.یکی از بچه ها رو که کنه شده بود! با هزار زحمت پیچوندم (مردم بس که به سارا چشمک زدم و علامت دادم و لب خونی و اینا.دو نقطه دی) کلی حرف زدیم و خندیدیم.اونم مث من بعد از کلاس ساعت8 بیکار بود تا ساعت یکی و نیم.منتها چون کلاس اون تشکیل نمی شد منم همدردی کردم! نرفتم سر کلاس.الانم نه تنها وجدانم(بر خلاف سال اول) درد نمی کنه کلی هم خوشحالم.

[Link] [0 comments]






0 Comments: