Maryam, Me & Myself

يادداشت‌هاي مريم خانوم



About Me



مريم خانوم!
شيفته‌ي صدای محمد اصفهانی، کتاب‌هاي پائولو کوئيلو، ترانه‌هاي اندي و کليه‌ي زبان‌هاي از چپ به راست و برعکس! پروفایل کامل مریمی..



تاريخ تولد بلاگ‌م: ۲۸ دي ۸۲

Maryami_Myself{@}yahoo.com


Previous Posts





Friends





Ping
تبادل لینک
اونایی که بهم لینک دادن
Maryam, Me & Myself*

118
GSM
ويکي‌پديا
No Spam
پائولو کوئیلو
آرش حجازی
محمد اصفهانی
انتشارات کاروان
ميدي‌هاي ايراني
Google Scholar
Song Meanings
وبلاگ پائولو کوئیلو
کتاب‌هاي رايگان فارسي
Open Learning Center
ليست وبلاگ‌هاي به روز شده
لينک دادن، به معناي تائيد مطالب از جانب من نيست.

Google PageRank Checker Tool



Archive


بهمن۸۲
اسفند۸۲
فروردين۸۳
ادامه فروردين۸۳
ارديبهشت۸۳
خرداد۸۳
تير۸۳
مرداد۸۳


Subscribe



ايميل‌تون رو وارد کنين تا مطالب جديد براتون فرستاده بشه.





Monday, February 06, 2006
Did u know?
*۱۷ بهمن ۸۴

*يه مرد خوب، يه مرد مُرده س! (((((:

*در راستاي اينکه اصولاً از اين قرطي بازي ها خوشم نمياد که مثلاً بخوام برم دانشگاه و استاد دودر کنه يا بچه ها کلاس رو بپيچونن و اينا، اول گفتم دير ميرم؛ بعد گفتم خوابم مياد اصلاً نميرم و کلي خوابيدم.بسي خوش گذشت. ... ِ ... ی استاد و کلاسش!

پ.ن: قبلنا فقط بچه ها کلاس دودر مي کردن.الان استادا مهلت نميدن به آدم! بعد ميگن چرا علم پيشرفت نمي کنه؟

پ.پ.ن: کسي اگه فهميد من چي گفتم به خودم هم بگه لطفاً.پيشاپيش تنکس..


*صحنه هايي كه در اون يه نفر ضايع ميشه، از جمله جاهاييه كه جووناي تهرووني از حضور در اونجا لذت ميبرن!

*دلم مي‌خواست بگم كه چطور توي يك شب برفي، اسم مهربان‌ترين دوستم، از لينك دوستان به صفحه دوم شناسنامه‌ام منتقل شد، درحالي كه درست يك سال و يك ماه و يك روز از آشنايي ما گذشته بود!


*آيا مي دانستيد:

۱. به طور ميانگين در غرب مردم معمولاً هر ۷ سال یک‌بار خانه‌شان را عوض می‌کنند!
۲. نصف جمعیت جهان زیر ۲۵ سال سن دارند.
۳.خفاش به هیچ وجه نمی‌تواند راه برود و علت آن نازکی استخوان پاهایش است و اگر راه برود پاهایش می‌شکند.
۴.بچه نهنگ بلافاصله پس از تولد، در حدود شش تا هشت متر طول و بیش از سه هزار کیلوگرم وزن دارد.
۵.از هر ده نفر در جهان، یک نفر در جزیره زندگی می‌کند.

۶.ببشترین تماس تلفنی در امریکا در روز مادر انجام می‌شود!
۷.تعداد انواع سوسک‌های روی زمین از دیگر انواع موجودات زنده بیشتر است.
۸.چین بیشترین تعداد دستگاه تلویزیون را در جهان دارد. (۲۰۰ میلیون دستگاه)
۹.امروزه نزدیک به یک بیلیون تلویزیون در جهان وجود دارد.
۱۰.در امریکا تعداد تلویزیون‌ها از تلفن‌ها بیشتر است.

۱۱.ماهی طلایی تنها جانوری است که می‌تواند هم پرتوهای فرابنفش و هم فروسرخ را ببیند.
۱۲.در امریکا در حدود ۲۸۰ میلیون بوقلمون در روز شکرگزاری فروخته شد.
۱۳.سمور آبی (یا همان سگ دریایی) به راحتی در آب‌های سرد و منجمد به شکار می‌رود؛ زیرا دو لایه پوست ضخیم دارد.
۱۴.بیش از یک بیلیون ترانزیستور در هر ثانیه ساخته می‌شود!
۱۵.بیش از ۱۵۰ میلیون گوسفند در استرالیا وجود دارد در حالی که تنها ۱۷ میلیون نفر در آنجا زندگی می‌کنند.

۱۶.در نیوزیلند ۴ میلیون نفر آدم و ۷۰ میلیون گوسفند زندگی می‌کنند!
۱۷.مورچه‌ها نمی‌توانند غذایشان را بجوند. آرواره‌ی آن‌ها مانند قیچی حرکت می‌کند و آن‌ها غذاهای تر و آبدار را قطعه‌قطعه می‌کنند و از شیره‌ی آن می‌خورند. قطعه‌های ریز غذاهای خشک را هم با آب دهان نرم می‌کنند و سپس می‌خورند.
۱۸.نصف جمعیت جهان ۵٪ ثروت جهان را در اختیار دارند!
۱۹. بیل هانا و جو باربرا، تام و جری را در سال ۱۹۳۹ ساختند.
۲۰. اولین مسابقه‌ی ورزشی که پوشش تلویزیونی داده شد: مسابقه‌ی بیس‌بال یک مدرسه‌ی ژاپنی در سپتامبر ۱۹۳۱...
ادامه ش اينجا و اينجا


*۱۶ بهمن ۸۴

*مث احمقا رفتيم سر کلاس.ما ۳ نفر بوديم و خب استادي در کار نبود که کلاسي بخواد باشه يا نباشه؛ نتيجه اينکه کلي اينترنت بازي، بعدشم اومدم خونه ميل بازي و وبخوني و اينا..ترم هنوز عملاً شروع نشده؛ پس من چرا انقدر خسته م؟


*۱۵ بهمن ۸۴

*باز اول ترم شد و من، تنهايي و بدون اينکه کلاسي داشته باشم يا اصلاً بخوام تلاش کنم توي کل دانشکده يه دوستي، آشنايي، کسي رو پيدا کنم رفتم جشن شکوفه ها؛ هوا خيلي لطيف بود.بارون ميومد.از همونا که ريز و تنده..همه جا رو تميز مي کرد..کلي وبگردي کردم..به سه تا دوست تلفن زدم.آخه حيف بود.من سالي يه بار، اخلاقم خوبه.خواستم يه محبتي کرده باشم تا توي اون مود هستم.يکي شون نبود ولي دو تاي ديگه کلي ذوق مي کردن: يکي شون براي اولين بار بهم گفت خوشحالم کردي!!! -هرچند من اصلاً اون مکالمه بهم نچسبيد هرچند خيلي راحت بودم- و اون يکي ازم خواست چند روز ديگه که مياد تهران ببينيم همديگه رو.مي گفت دو نفر ديگه هم هستن..و من گفتم فقط ميخوام تو رو ببينم.اونم کلي بهش چسبيد؛ يه دونه از اون «مرسي» ها بهم گفت (:

*من عاشق داستان کوتاهم.کوفتت شه اگه بخوني و ياد من نباشي:دي

*قهوه / کنگره / استوديوي شماره ي ۵۴/ تصوير يک زناشويي / داستان اشباح با يک مسواک

[Link] [5 comments]






5 Comments:

» ���� ���� ���
���� �� ������ ����� ���� ��� ������ ����� �� �� ....
�� �� ��� �����
����� ��� �� � ��� ����� �� ����� ����
���� �����

Posted at 1:18 AM  

» engar far30 nemishe nevesht
bashe en minvisam
mer30 az inke linkamo ezafe kardi vali kojast man ke nadidamesh na male man hich linkio nadidam
be har hal mamnoon
manam linketo ezafe kardam
movazebe khodet bash
bye bye

Posted at 1:19 AM  

» http://blogfest.ir/sms/

sherkat mikoni?

Posted at 2:46 PM  

» mohandes,blogard kar mikone va moshkeli nadare.alan ke mibinam kenare webloge yeki setare hast!

Posted at 10:39 PM  

» mohandes mojaddad mozahem misham.in site truefresco be nazaram vase painting hast va art o naghashi!

Posted at 10:43 PM