Maryam, Me & Myself

يادداشت‌هاي مريم خانوم



About Me



مريم خانوم!
شيفته‌ي صدای محمد اصفهانی، کتاب‌هاي پائولو کوئيلو، ترانه‌هاي اندي و کليه‌ي زبان‌هاي از چپ به راست و برعکس! پروفایل کامل مریمی..



تاريخ تولد بلاگ‌م: ۲۸ دي ۸۲

Maryami_Myself{@}yahoo.com


Previous Posts





Friends





Ping
تبادل لینک
اونایی که بهم لینک دادن
Maryam, Me & Myself*

118
GSM
ويکي‌پديا
No Spam
پائولو کوئیلو
آرش حجازی
محمد اصفهانی
انتشارات کاروان
ميدي‌هاي ايراني
Google Scholar
Song Meanings
وبلاگ پائولو کوئیلو
کتاب‌هاي رايگان فارسي
Open Learning Center
ليست وبلاگ‌هاي به روز شده
لينک دادن، به معناي تائيد مطالب از جانب من نيست.

Google PageRank Checker Tool



Archive


بهمن۸۲
اسفند۸۲
فروردين۸۳
ادامه فروردين۸۳
ارديبهشت۸۳
خرداد۸۳
تير۸۳
مرداد۸۳


Subscribe



ايميل‌تون رو وارد کنين تا مطالب جديد براتون فرستاده بشه.





Saturday, October 02, 2004
هر روز...وراج تر از ديروز
*روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد
و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت...
روزی که کمترین سرود بوسه است
و هر انسان
برای هر انسان برادریست.

روزی که دیگر درهای خانه شان را نمی بندند
قفل افسانه ئیست
و قلب برای زندگی بس است .

روزی که معنای هر سخن، دوست داشتن است
تا تو به خاطر حرف دنبال سخن نگردی.
روزی که آهنگ هر حرف ، زندگیست
تا من به خاطر آخرین شعر، رنج جست و جوی قافیه نبرم .

روزی که هر لب ترانه ئیست
تا کمترین سرود ، بوسه باشد .
روزی که تو بیائی ، برای همیشه بیائی
و مهربانی با زیبائی یکسان شود .
روزی که ما دوباره برای کبوترهایمان دانه بریزیم . . .
و من آن روز را انتظار می کشم
حتی روزی
که دیگر
نباشم.

ايشالا هستي...


*امروز شديداً تابلو شديم بس که وسط باغچه ها،دنبال بذر گشتيم.خودمون مرده بوديم از خنده.وقتي رفتيم وسط ميدان دانشکده،همه ش مي ترسيديم آقا باغبونه بياد دعوامون کنه.از روزي که پامون رو گذاشتيم دانشکده،شبا خواب باغبون ها رو مي بينيم که دنبالمون کردن!سال اول که مي رفتيم نمونه گياهي جمع مي کرديم،همه ش بيلچه دستمون بود.يادمه يه بار با بيلچه و کلي گل،رفتم سر کلاس اکو.همه تابلو نگام مي کردن.خودمم :دي بودم طبق معمول.پارسال همه ش خواب علف و چمن مي ديديم يا در حال طرح زدن و اينا.امسالم اينطوري.خدا عاقبت ما رو به خير کنه با اين ليسانس گرفتنمون.


*دقت کردی اونایی که راهشون دورتره همیشه زودتر میان؟


*در جواب کامنت يکي از دوستان (کامنت اول پست قبلي) عرض شود که چشم!من سعيمو مي کنم.نتيجه شو ميگم بهتون:دي!


*يه سر رفتم سراغ آرشيو پست ها و کامنتهام.ديدم قبلاً چقدر تعداد پستهام کم بوده (ماهي مثلاً ۵ تا) ولي طولاني مي نوشتم.حالا تقريباً هر روز يا يه روز در ميون و بازم طولاني.نتيجه:مريم...هر روز...وراج تر از ديروز...

[Link] [0 comments]






0 Comments: