Maryam, Me & Myself

يادداشت‌هاي مريم خانوم



About Me



مريم خانوم!
شيفته‌ي صدای محمد اصفهانی، کتاب‌هاي پائولو کوئيلو، ترانه‌هاي اندي و کليه‌ي زبان‌هاي از چپ به راست و برعکس! پروفایل کامل مریمی..



تاريخ تولد بلاگ‌م: ۲۸ دي ۸۲

Maryami_Myself{@}yahoo.com


Previous Posts





Friends





Ping
تبادل لینک
اونایی که بهم لینک دادن
Maryam, Me & Myself*

118
GSM
ويکي‌پديا
No Spam
پائولو کوئیلو
آرش حجازی
محمد اصفهانی
انتشارات کاروان
ميدي‌هاي ايراني
Google Scholar
Song Meanings
وبلاگ پائولو کوئیلو
کتاب‌هاي رايگان فارسي
Open Learning Center
ليست وبلاگ‌هاي به روز شده
لينک دادن، به معناي تائيد مطالب از جانب من نيست.

Google PageRank Checker Tool



Archive


بهمن۸۲
اسفند۸۲
فروردين۸۳
ادامه فروردين۸۳
ارديبهشت۸۳
خرداد۸۳
تير۸۳
مرداد۸۳


Subscribe



ايميل‌تون رو وارد کنين تا مطالب جديد براتون فرستاده بشه.





Tuesday, February 28, 2006
نقشه ی غارتگر
*۸ اسفند ۸۴

*براي من، آنتي ويروس -ويروس کش به قول بعضيا!- يه چيزي تو مايه هاي کشکه! اصلاً عادت ندارم سي دي و فلاپي رو چک کنم.در نتيجه در عرض ۴-۳ روز -جمعه تا حالا- ۳ بار ويندوز نصب کردم.بازم روم کم نشده:دي

*من نقشه ي غارتگر ميخوام -هري پاتر و زنداني آزکابان- اگه به دستم برسه خيلي ممنون ميشم.. قابل توجه آقايان مهتابي، دم دراز، پانمدي و شاخدار :پي

پ.ن: کاش اين چيزا واقعاً وجود داشت؛ مطمئنم من خيلي مستعدم تو اين چيزا! الان موقع روشن کردن چراغها ميگم «لوموس».موقع خاموش کردنشون ميگم «نوکوس».درها رو دوست دارم به جاي کليد با ورد «آلوهومورا» باز کنم.بدم هم نمياد وقتي استادها زيادي حرف مي زنن با ورد «اکسپکتو پاترونوم» خلع سلاحشون کنم.من حيفم اصلاً.دارم حروم ميشم توي دانشکده!

*براي استاد خالي بستيم که همه ميخوان برن کارت ورود به جلسه ي آزمون کارشناسي ارشد بگيرن.اونم از خدا خواسته کلاس رو تعطيل کرد.دو تا نگهبان هم گذاشتيم مواظب باشن سال صفريا سوتي ندن!

*کلي با پريا تلفني و با ميل و چت و تله پاتي و همه ي وسايل ارتباطي حرف زدم؛ حسابي دلم باز شد.دوستش دارم.خيلي نازه.

*روش هاي جديد: يقه ي طرف رو بگيرين و بهش تبريک بگين.هرچي هم گفت چي؟ کي؟ کجا؟ محلش نذارين.وقتي ديدين خيلي اظهار بي اطلاعي مي کنه باور کنين اتفاقي نيفتاده!!

پ.ن: چرا چنين فکري کردي؟ من چيزي نوشته بودم که ايهام داشت؟
پ.پ.ن: شوخي کردما.بهت برنخوره يه وقت.باشه؟


*۷ اسفند ۸۴

*ديشب توي اخبار ساعت ۱۰، گفتن فردا همه ي دانشگاه هاي کشور، تعطيله! ولي توي اخبار ساعت ۱۲ ديگه چيزي اعلام نکردن.البته به حال ما که فرقي نکرد چون قرار بود اعتصاب کنيم و نريم سر کلاس تا حرفمون رو جدي بگيرن ويه استاد ديگه برامون بيارن.بعد از ظهر بدو بدو رفتم دانشکده؛ کلي زود رسيدم نشستم ايميل بازي.فکر کنم انقدر که من توي سايت دانشکده رويت ميشم، توي کلاسها نيستم! مسئول سايت يه روز منو نبينه حتماً شک مي کنه نکنه بلايي سرم اومده.ديگه روم نميشه برم توي کتابخونه و از جلوي کتابدارها رد شم و بعد برم پايين، از جلوي اون اتاقه رد شم برم توي سايت.تازه بعدشم خانومه که مسئول سايته، حتماً يه طوري از اونور ميز رد ميشه و مهربانانه لبخند مي زنه که ببينمش و سلام احوالپرسي راه بندازم.اگه يه نقشه ي غارتگري، شنلي چيزي داشتم، کارم خيلي راحت تر بود.

پ.ن: شما فکر کنين من عقلم نمي رسه که با شنل نامرئي و نقشه اي که راه هاي مخفي و حرکات تمام موجودات رو با قيد اسم و مکان و مسير حرکت نشون ميده، کاراي خيلي بهتري هم ميشه کرد:دي

*خجالت نمي کشه؛ ۲ سال گذشته، هنوز اداي مجردها رو درمياره و دختر مردم رو ديد مي زنه! اسم خودشم گذاشته آقاي دکتر!


[Link] [3 comments]






3 Comments:

» سلام . حتمن موافق تبادل لینک هستم و لینکت رو اضافه کردم . حتمن سر فرصت آرشیوت رو می خونم .

Posted at 10:40 PM  

» che jave HP gereftatetaaaaaa...manam alan javgir misham mizanam jadoot mikonam...!asatidetoon che zood gool mikhoran:D

Posted at 10:43 AM  

» سلام
دل ما دل نیست

Posted at 5:28 PM