Maryam, Me & Myself

يادداشت‌هاي مريم خانوم



About Me



مريم خانوم!
شيفته‌ي صدای محمد اصفهانی، کتاب‌هاي پائولو کوئيلو، ترانه‌هاي اندي و کليه‌ي زبان‌هاي از چپ به راست و برعکس! پروفایل کامل مریمی..



تاريخ تولد بلاگ‌م: ۲۸ دي ۸۲

Maryami_Myself{@}yahoo.com


Previous Posts





Friends





Ping
تبادل لینک
اونایی که بهم لینک دادن
Maryam, Me & Myself*

118
GSM
ويکي‌پديا
No Spam
پائولو کوئیلو
آرش حجازی
محمد اصفهانی
انتشارات کاروان
ميدي‌هاي ايراني
Google Scholar
Song Meanings
وبلاگ پائولو کوئیلو
کتاب‌هاي رايگان فارسي
Open Learning Center
ليست وبلاگ‌هاي به روز شده
لينک دادن، به معناي تائيد مطالب از جانب من نيست.

Google PageRank Checker Tool



Archive


بهمن۸۲
اسفند۸۲
فروردين۸۳
ادامه فروردين۸۳
ارديبهشت۸۳
خرداد۸۳
تير۸۳
مرداد۸۳


Subscribe



ايميل‌تون رو وارد کنين تا مطالب جديد براتون فرستاده بشه.





Saturday, March 04, 2006
لنگه کفش
*۱۲ اسفند ۸۴

*به شما ياد ندادن تا کسي ازت نظر نخواسته، نظر ندي تحصيل کرده؟

*بدين وسيله از خداوند متعال درخواست مي کنم که اگه قراره من هم روزي مامان يه بچه ي فلک زده بشم و عقايد قديمي خودم رو بخوام به زور به خوردش بدم، ترجيحاً اصلاً هيچ وقت بچه اي نداشته باشم حتي اگه خودم رو براي داشتنش خفه کنم.آمين!

*ديوونه! اينا چيه؟ همين ۳ تا رو ميگم ديگه؛ ۳ تا زير هم..خوشگلنا..

*چرا ارور 404؟

*به آسانی کامنتهای خود را دنبال کنید!

*فلشي كه ذهن شما را مي خواند.

*همسر مورد علاقه خود را بسازيد!

*سرویس وب سایت رایگان گوگل

*دانلود آلبوم جدید رضا صادقی به نام " دلم برات میسوزه "..
پ.ن: «باختي، باختي» ش خيلي قشنگه.
پ.پ.ن: خواهرم بهم گفت الکي خوش! چون ديد دارم با اين آهنگه مي رقصم! :دي

*آلبوم جديد محسن چاوشي با نام " لنگه كفش "
پ.ن: هفته ي پيش که حسابي سرما خورده بودم و صدا م گفته بود، کلي «لنگه کفش» خوندم! آخه صدا م مث صداي محسن چاوشي شده بود ((:

* تمام كتابهاي هري پاتر


*۱۱ اسفند ۸۴

*خدا نکنه آدم هم حوصله ش سر بره، هم حوصله ي کسي رو نداشته باشه.

*به به! سلام عليکم! دقت کردي هر دفعه مياي، شرح نامردي هات فجيع تر ميشه؟ دختر يه فکري به حال اين اخلاق نحس ت بکن.


*۱۰ اسفند ۸۴

*از ۷۲ نفر بچه هاي کلاس معارف، ۶۰ نفر غايب بودن.مجبور شديم حاضرب بزنيم و بيايم خونه؛ بدي ش فقط اين بود که «هري پاتر و جام آتش» رو مجبور شدم برگردونم خونه بقيه ش رو بخونم :دي

*بدم میاد از آدمایی که فکر می کنن عشق هم مثل لباس می مونه.می شه عوضش کرد.رفت یه دونه دیگه خرید.قبلی رو انداخت سطل آشغال!..

*شديداً به زبان آموزان عزيز توصيه مي کنم اگه معني کلمه اي رو نمي دونن و احياناً فکر مي کنن معني ش يه نمه مشکوک بزنه، بلند نگن اون کلمه رو! دوشنبه قرار شد همه درباره ي love و romance و marriage و اين چيزا يه سري کلمه در بيارن.همه ش من و مريم و نغمه حرف مي زديم با پگاه.فرناز که ساکت بود همه ش و خب گذاشتيم به حساب بچگي ش و اينکه مثلاً روش نميشه چيزي بگه؛ ولي شهاب و امير عملاً هيچي حاليشون نمي شد چي داريم ميگيم.پگاه گفت جلسه ي بعد شما دو نفر بايد معني اين کلمه هايي رو که نمي دونستين يعني چي، بيارين.امروز به شهاب گفت ببينم چي کار کردي؟.. چشمت روز بد نبينه.با خط خرچنگ قورباغه و البته به زبان شيرين فارسي معني ها رو نوشته بود.تصور کن برگه ش چقدر ضايع بود! بعد بلند پرسيد Play roll يعني چي؟ عکس العمل ما سه تا رو حدس بزن ديگه!

*فيلم «هري پاتر و سنگ جادو»..انقدر خش داشت معلوم نبود جريان چيه! من فيلم رو تعريف مي کردم همه ش!

*شده حسابي جا بخوري و بعدش هم وا بري؟ من اينطوري شدم امشب!


*۹ اسفند ۸۴

*ترکيدم بس که ميل نوشتم براي عده ي کثيري از دوستان! خدا مشکل همه رو حل کنه :دي

*فروش فيلم هاي ارزان وبدون سانسور

*Google Web Accelerator به درد دور زدن اسمش رو نبر هم می خوره! توضيحات بيشتر..

*دانستنیهای مرکز ۱۱۸ مخابرات

*نقشه اکثر شهر‌هاي ايران بر روي موبايل شما (فارسي شده و جديد)
با تشکر





[Link] [2 comments]






2 Comments:

» سلام مریم . این آلبوم رضا صادقی دقیقن برای آدمهای جفتک خوردست . خوش باشی . البته قطعیت نداره .

Posted at 1:46 PM  

» rasty man aria boodam . http://hees2.blogspot midooni chera khodam ro moarefi kardam baraye inke ye vaght ba kase dige eshtebah nagiri .

Posted at 1:47 PM