Maryam, Me & Myself

يادداشت‌هاي مريم خانوم



About Me



مريم خانوم!
شيفته‌ي صدای محمد اصفهانی، کتاب‌هاي پائولو کوئيلو، ترانه‌هاي اندي و کليه‌ي زبان‌هاي از چپ به راست و برعکس! پروفایل کامل مریمی..



تاريخ تولد بلاگ‌م: ۲۸ دي ۸۲

Maryami_Myself{@}yahoo.com


Previous Posts





Friends





Ping
تبادل لینک
اونایی که بهم لینک دادن
Maryam, Me & Myself*

118
GSM
ويکي‌پديا
No Spam
پائولو کوئیلو
آرش حجازی
محمد اصفهانی
انتشارات کاروان
ميدي‌هاي ايراني
Google Scholar
Song Meanings
وبلاگ پائولو کوئیلو
کتاب‌هاي رايگان فارسي
Open Learning Center
ليست وبلاگ‌هاي به روز شده
لينک دادن، به معناي تائيد مطالب از جانب من نيست.

Google PageRank Checker Tool



Archive


بهمن۸۲
اسفند۸۲
فروردين۸۳
ادامه فروردين۸۳
ارديبهشت۸۳
خرداد۸۳
تير۸۳
مرداد۸۳


Subscribe



ايميل‌تون رو وارد کنين تا مطالب جديد براتون فرستاده بشه.





Sunday, March 05, 2006
سنگهای خوشمزه
*۱۳ اسفند ۸۴

*دوستي دارم که ارتباط برقرار کردن با آدما خيلي براش سخته و اگه توي يه جمع غريبه باشه، تا ازش چيزي نپرسن، حرفي نمي زنه.کلاً آدم کم حرفيه.براي من که اين مدلي نيستم، اخلاق هاش واقعاً خيلي جالبه.تخصص من پسر خاله شدن با مردم در سه سوت ه! و کم حرف هم نيستم.خب اگه حرفي نداشته باشم، چيزي نميگم -معمولاً توي خونه اينطوريه- ولي با دوستام فکر کنم زياد حرف مي زنم! امروز به دلايلي با کسي تلفني حرف مي زدم و خب مث خيلي وقتا که با کسي حرف مي زنين ولي نمي شناسيدش -مث وقتي تلفن مي زنين ۱۱۸ يا خيلي جاهاي ديگه- من هم اون خانوم رو نمي شناختم خب و کلي با هم حرف زديم و اينا..اين در واقع کاري بود که بايد براي يکي از دوستام انجام مي دادم.بعد هم تلفن زدم و گزارش دادم و تمام..داشتم فکر مي کردم اگه اين دوست خجالتي کم حرفم اونجا بود، چطوري نگام مي کرد!

*ديدين بعضي بي تربيتها ميشينن ته کلاس حرفاي بيخود مي زنن؟ حکايت کلاساي شنبه ي ماست حالا!

*کلاس ما رو براي جلسه ي دفاع غصب کرده بودن، بدون هماهنگي قبلي..بعد از ۵۰ دقيقه استاد موفق شد بيرونشون کنه.در تمام اين مدت هم نشسته بوديم روي ميز و صندلي و هرچيزي که توي راهرو بود و حرف مي زديم.سارا رو بردم بيرون که يه چيزي براش تعريف کنم.خب خودم هم متاسفم.فکر نمي کردم اينطوري پيش بره ولي خب شده و تقصير من هم نيست..مي گفت حالا شايد حل بشه..اميدوارم؛ واقعاً اميدوارم..

*باز که اينجايي! (: يا حس ششم من خيلي قوي شده يا خواسته هاي الکي و دم دستي م زود برآورده ميشه.

*از اين شکلات ها که شکل سنگهاي تزئيني کف گلدونه..

*چي مي شد فارسي مي شد زبان بين المللي؟ خوشگلتر هم هست.

*ما آدم ها انسان های ناسپاسی هستيم چون هر روز صبح که از خواب بيدار می شويم، خدا را به خاطر آن که ديگر به مدرسه نمی رويم، شکر نمی کنيم!
"وودی آلن"

*آهنگ جام جهانی با صدای شجریان

*افتخاری برای شجریان می خواند

*نخستین پادشاه زن مسلمان

*جراحی در فضا

* گزارشی از کافه کتابهای تهران

* استفاده از ضمیر ناخودآگاه در تصمیم گیریهای مهم

*ازدواج و خرناس کشیدن

با تشکر

[Link] [2 comments]






2 Comments:

» maryam khanoom takhasose moshtarek darim ba in hesaab . man ham ham zood pesar khaale misham ham por harfam . begzarim . khoda vakili ye baar dige be linket tooye hees gir bedi ye chand ta vajhe ye gheyre akhlaghi mesle fis oo efaade oo ina mizaram jaye linket . badesham onja webloge mane to ham harjoori doost daari be man link bede . aslan fohsh bede . ineeee

Posted at 1:08 PM  

» vay maryami!to badaz zohra khoone ee o man sobha!hamine ke peidat nemikonam!shab karam man akhe:D koli harf daram bahat.delam ye koochooloo shode vasat.midooni maryami?delam vase khande hat tang shode.chand vaghte ba kasi nakhandidam!to dele adamo garm mikoni.chikar konam ta peidat konaaaaaaaaaam???

Posted at 2:50 PM